יום רביעי, 28 בספטמבר 2016

קוראים לחודש הזה אלול


קוראים לו אלול

קוראים לו אלול
ואני קוראת לו לולא...(אלול בהיפוך..)
ההיפוך מאפשר לי לעשות חשבון נפש
להסתכל אחורה על השנה שחלפה...
להודות על מה שהיה.. לבכות את הכאב
ולתכנן קדימה את השנה החדשה...

לולא...

לולא אזרתי עוז ויצאתי ממצרים (אזור הנוחות שלי)
לא הייתי בדרך להגשמת החלום שלי...הבייבלתרפיה..





לולא סיימו תאומי הקטנים תיכון
הייתי עדיין אמא הדואגת לבגרותם ...








לולא יצאתי למסע של JWRP
לא הייתי יודעת ערבות נשית יהודית מהי...







לולא למדתי תואר שני ביהדות
היה נשאר התלמוד המופלא, כחידה בעיני...

לולא ליוויתי כל כך הרבה נשים בדרך לאמהות המיוחלת
לא הייתי יודעת שחלומות מתגשמים...








לולא פגשתי את מעמקי הפחד שלי
לא הייתי יודעת את עוצמתי האמיתית...

לולא פגשתי אהבה
לא הייתי יודעת משפחה וחברות מהי...








תודה לך שנת תשע"ו 
על כל השיעורים שהבאת אל חיי
ברוכה הבאה תשע"ז
עם כל השיעורים שעתידה את להביא אל חיי

תכלה שנה וברכותיה
תחל שנה ומתנותיה...

היי מבורכת שנת תשע"ז
והביאי איתך את שנת העוז...
יעל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה